مرجع خرید نانو الیاف کربن

نانوالیاف کربن فعال با کیفیت عالی و منحصر به فرد تولید می شوند و مانند سایر انواع نانو مواد دارای راندمان بسیار بالایی هستند و بهترین محصولات ممکن از آنها تولید می شود. با افزایش آگاهی عمومی از انواع نانو مواد در داخل و خارج از کشور، تولید آنها نیز افزایش زیادی یافته و سازندگان حتی برای تولید کالاهای بهتر و باکیفیت تر با هم رقابت می کنند. هر یک از تولیدکنندگان در کشور بهترین و با کیفیت ترین کالاها را تولید می کنند و اجناس را با قیمتی مقرون به صرفه در کنار کیفیت مناسب به فروش می رسانند. خریداران می توانند با مراجعه به مراکزی که مرجع خرید نانو الیاف کربن هستند این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایند.

مرجع خرید نانو الیاف کربن

آشنایی با فرایند تولید نانو الیاف کربن

آشنایی با فرایند تولید نانو الیاف کربن نانوالیاف کربنی (NFCs) به یکی از مواد مورد مطالعه در جامعه تبدیل شده‌اند، اما دارای خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی هستند که به صورت عددی بر اساس تعداد کاربرد نانو رساناهای الکتریکی، ترکیبات، جاذب‌ها، کاتالیزورها مرتب می‌شوند. در بین کاربردهای مختلف این مواد، کاربرد آنها به عنوان پشتیبان کاتالیزوری بسیار متفاوت است. این مواد دارای ارتفاع سطحی بوده و بدون ناخالصی های معدنی در دسترس هستند.

همه این ویژگی ها به عنوان یک تکیه گاه کاتالیزوری، به ویژه در واکنش های فاز مایع که ساختار مزوپور انتقال ماده داخلی را در طول فرآیند کاتالیزوری محدود نمی کند، سازگار است. فلزات گروه های آهن، کو، نیکل اغلب در ترکیب با آلیاژهای مولیبدن و وانادیوم استفاده می شوند و به عنوان فلزات فعال در سنتز ساختارهای نانو کربنی در ساختار پالادیوم و طلا شناخته می شوند.

نانوالیاف کربن (NFCs) را به عنوان بخشی از روش تجزیه کاتالیزوری در روش رسوب بخار شیمیایی بخار (CVD) به عنوان جاذب سرب شناسایی می کند. در طراحی این مواد عموماً از نیکل، مس و آلومینیوم (Al2O3) استفاده می شود. نانوالیاف کربن به دلیل رسانایی عالی، سطح ویژه بالا و پایداری ساختاری در سال‌های اخیر به طور گسترده در تجهیزات ذخیره‌سازی انرژی الکتروشیمیایی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

در تجهیزات ذخیره‌سازی انرژی مانند ابرخازن‌ها، نانوالیاف کربنی قابلیت ذخیره انرژی به روش دو لایه الکتروشیمیایی را دارند؛ از سوی دیگر، این نانو ذرات نقره بستر مناسبی برای سنتز و رشد مواد نانوساختار فعال ذخیره‌کننده انرژی مانند اکسیدها، نیتریدها و سولفیدهای فلزات میانی هستند. الکتروریسی روشی ساده، ارزان و قابل انطباق برای تولید نانوالیاف کربنی و کامپوزیت های آن است.

در این مجموعه ابتدا مروری بر نانوالیاف کربنی و روش های تولید آنها و فرآیند الکتروریسی مورد بحث قرار گرفته است. سپس پیش سازهای پلیمری مورد استفاده در فرآیند الکتروریسی و فرآیند تبدیل این پیش سازها به نانوالیاف کربنی به اختصار مورد بحث قرار می گیرد.

مختصری درباره نانو الیاف کربن

مختصری درباره نانو الیاف کربن با استفاده از پلی کریلونیتریل، دو نمونه نانوالیاف کربن، یکی با حلال دی متیل فرمات و دیگری از محلول در حلال دی متیل فرمات به روش الکتروریسی به دست آمد.

رسانایی الکتریکی تابعی از کربناته شدن است. یکی از کاربردهای اصلی فیلتراسیون در مهندسی است و برای اینکه کانال ها با توجه به ذرات وارده، گرفته و جداسازی شوند، باید از الیاف بسیار ریز و با قطر ریز با نانوالیاف سلولزی خوب استفاده کرد.

جلیقه های ضد گلوله از این الیاف ساخته می شوند. به دلیل محافظت از سربازان و بازماندگان، این لباس ها نیاز به استفاده از الیاف با کارایی بالا و همچنین قابلیت جذب این الیاف در ساخت ماسک های شیمیایی برای جداسازی مواد سمی از ذرات معلق در هوا و جذب آنها برای جلوگیری از ورود به مجاری تنفسی دارند؛ از طرفی به دلیل قابلیت جذب خوب صدا از حوزه کاربرد مهمی در هواپیماها برخوردار است.

کارخانه تولید نانو الیاف کربن

کارخانه تولید نانو الیاف کربن صادرات یکی از مهمترین و بهترین چیزهایی است که برای توسعه تولید کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو انواع نانو هیدروکسید آهن و نانو الیاف کربنی به شدت مبادله و به نقاط مختلف کشور صادر می شود. فروشندگان و صادرکنندگان این مواد و الیاف کربن آنها را از طریق روش های تجارت آنلاین و روش های مختلف دیگر ارسال و صادر می کنند و مردم در سراسر جهان می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند. برای موفقیت بیشتر در تجارت و صادرات این مواد باید ارقام باکیفیت با مقرون به صرفه ترین قیمت صادر شود. از این رو برای اطلاعات بیشتر می توانید به کارخانه تولید نانو الیاف کربن مراجعه کنید.

1

  1. سلام و درود
    میخواستم بدونم چطوری میتونم به کاتالوگ کامل و جامع این نانو الیاف کربن دسترسی داشته باشم ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید